Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym – Bc. Martina Vokáčová
Bc. Martina Vokáčová
Master's thesis
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Project of Marketing Campaign for Fitness Centre Box-Fit Gym
Abstract:
The master's thesis aims to create a marketing campaign for the fitness center Box-Fit Gym. The thesis consists of theoretical, analytical, and project parts. The theoretical part contains knowledge related to the marketing campaign, marketing of services, and situational analyzes. The acquired theoretical knowledge is further used in the processing of the analytical part. The analytical part is dedicated …moreAbstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingové kampaně pro fitness centrum Box-Fit Gym. Práce je tvořena teoretickou, analytickou a projektovou částí. Teoretická část obsahuje poznatky vztahující se k problematice marketingové kampaně, marketingu služeb a situačních analýz. Získané teoretické poznatky jsou dále využity při zpracování analytické části. Ta se věnuje představení fitness centra, a následné …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOKÁČOVÁ, Martina. \textit{Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/abvpzr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vokáčová, Martina. Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář -
Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění
Matyáš Albrecht -
Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení
Viktorie Slámová -
Marketingová kampaň konkrétního produktu a návrh komunikačního mixu
Nicola Kopčová -
Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting
Antonín Zoubek -
Marketingová kampaň e-shopu www.drogerie-slevy.cz
Martin Podolák -
Marketingová kampaň propagace produktů ve vybrané firmě
Barbora Panglová