Exportní strategie Jitexu Comfort, s.r.o., na německý trh – Michala Říhová
Michala Říhová
Diplomová práce
Exportní strategie Jitexu Comfort, s.r.o., na německý trh
The export strategy of Jitex Comfort, s. r. o. on the German market
Anotace:
Cílem práce je navrhnutí strategie při vstupu německý trh. První část práce je věnovaná charakteristice a současnému postavení Jitexu Comfort na českém trhu, její historii, organizační struktuře a obchodní strategii. Dále práce uvádí důvody, které vedou k úvahám o vstupu na zahraniční trh. V další části se autorka zabývá především analýzou německého trhu, na který by Jitex Comfort chtěl vstoupit.Závěrečná …víceAbstract:
The diploma thesis is about export strategy of Jitex Comfort, s. r. o. on the German market. The first part is about characteristic and current situation of Jitex Comfort on the Czech market, its history, organizational structure and business strategy. Followingly the thesis states the reasons why Jitex Comfort wants to enter the German market. In the next part is analysis of German market. The last …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48367
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2016
- Vedoucí: Iveta Němečková
- Oponent: Vít Hinčica
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48367
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová -
Market expansion strategy for Sens Foods
Tímea Križová -
Strategie expanze českých podniků na trhy východní Afriky v oblasti služeb
Ondřej Zámečník -
Strategie expanze podniku na zahraniční trh
Jan ŠLEHOVR -
Návrh strategie rozšíření stánkového prodeje firmy Grig distribuce s.r.o.: expanze na zahraniční trhy
Anna Fierlová -
Strategie expanze vybrané firmy
Leon Niedermeier -
Strategie expanze české firmy na vybraný zahraniční trh
Petr Dlouhý -
Návrh strategie expanze pro franšízový podnik se zaměřením na prodej zmrzliny
Markéta Fréharová