Bc. Jana Zelená
Diplomová práce
Výběr média pro komunikační mix
Selection of media for communication mix
Anotace:
V této práci jsem se věnovala definování moderních postupů pro výběr médií pro komunikační mix, v závislosti na expanzi internetu, který je v současnosti rovnocenným marketingovým nástrojem. Zabývám se i tím, na kolik, technologický pokrok, ekonomická krize a přesycenost všudypřítomnou reklamou ovlivnila plánování komunikačních kampaní a jak můžeme hodnotit jejich úspěšnost s pomocí internetových aplikací …víceAbstract:
In this paper is devoted to defining modern procedures for the selection of media for communication mix, depending on the expansion of the internet which is currently equivalent marketing tool. I deal with it and how much technological progress, economic crisis and the saturation of the pervasive advertising influenced the planning of communication campaigns and how to evaluate their success with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dqia7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Současné platformy české online hudební kritiky
Eva Gadhof -
Co nabízí čtenáři regionální online zpravodajství na webech brno.idnes.cz a rovnost.cz?
Barbora Lukšová -
Mediální zobrazení nebinárních osob v online prostředí
Jakub Marek NEDBAL -
Vybrané etické problémy administrace online diskusních fór
Irena Gažarová -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Klaudie Semelová -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková -
On-line komunikační strategie internetového obchodu
Nikola Pavlíková