Bc. Jana Zelená

Diplomová práce

Výběr média pro komunikační mix

Selection of media for communication mix
Anotace:
V této práci jsem se věnovala definování moderních postupů pro výběr médií pro komunikační mix, v závislosti na expanzi internetu, který je v současnosti rovnocenným marketingovým nástrojem. Zabývám se i tím, na kolik, technologický pokrok, ekonomická krize a přesycenost všudypřítomnou reklamou ovlivnila plánování komunikačních kampaní a jak můžeme hodnotit jejich úspěšnost s pomocí internetových aplikací …více
Abstract:
In this paper is devoted to defining modern procedures for the selection of media for communication mix, depending on the expansion of the internet which is currently equivalent marketing tool. I deal with it and how much technological progress, economic crisis and the saturation of the pervasive advertising influenced the planning of communication campaigns and how to evaluate their success with the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní