Konstruktivismus ve výuce mechaniky na gymnáziu – RNDr. Vlasta VESELÁ
RNDr. Vlasta VESELÁ
Doctoral thesis
Konstruktivismus ve výuce mechaniky na gymnáziu
Constructivism in Mechanics Education in Secondary Schools
Anotácia:
Na základě výzkumů je zřejmé, že fyzika patří k nejméně oblíbeným a nejobtížnějším předmětům. Cílem mé práce je přispět ke zjištění, zda konstruktivistické pojetí výuky usnadní žákům pochopení pojmů, vztahů a zákonitostí, kterými se fyzika zabývá v kontextu ostatních přírodních věd a života lidské společnosti. K tomuto cíli by mělo směřovat použití konstruktivistických úloh ve výuce mechaniky na gymnáziu …viacAbstract:
The results of the research show that the physics is one of the least popular and one of the most difficult subjects. The aim of this work has been to find out if the constructivist education methods help pupils to take better perception of the physical concepts, laws and/or problems. Any constructivist tasks for the mechanics lessons have been created to this aim. Constructivism is one way of coming …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Zverejniť od: 30. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2011
- Vedúci: Doc. PhDr. Milena Kurelová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VESELÁ, Vlasta. Konstruktivismus ve výuce mechaniky na gymnáziu. Ostrava, 2011. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceDoctoral programme / odbor:
Specialisation - Pedagogy / Theory of Education in Physics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace alternativní výuky na základních školách
Jan Bednář -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS
Klára Masopustová -
Užití efektivní komunikace v mateřské škole typu montessori a v církevní mateřské škole
Martina HOMOLOVÁ -
Marketingová komunikace vybrané domácí školy
Magdaléna Hanzlíková -
Vzdělávací proces nových poradců pojišťovny XY
Lucie Plháková -
Vliv epilepsie na výchovně vzdělávací proces
Kateřina Jašová -
Využití prvků zážitkové pedagogiky při tvorbě vzdělávacího programu v mateřské škole
Eliška BOLOVÁ -
Výchovně-vzdělávací proces u dvouletého dítěte v mateřské škole
Nikola DANIELOVÁ