RNDr. Vlasta VESELÁ

Disertační práce

Konstruktivismus ve výuce mechaniky na gymnáziu

Constructivism in Mechanics Education in Secondary Schools
Anotace:
Na základě výzkumů je zřejmé, že fyzika patří k nejméně oblíbeným a nejobtížnějším předmětům. Cílem mé práce je přispět ke zjištění, zda konstruktivistické pojetí výuky usnadní žákům pochopení pojmů, vztahů a zákonitostí, kterými se fyzika zabývá v kontextu ostatních přírodních věd a života lidské společnosti. K tomuto cíli by mělo směřovat použití konstruktivistických úloh ve výuce mechaniky na gymnáziu …více
Abstract:
The results of the research show that the physics is one of the least popular and one of the most difficult subjects. The aim of this work has been to find out if the constructivist education methods help pupils to take better perception of the physical concepts, laws and/or problems. Any constructivist tasks for the mechanics lessons have been created to this aim. Constructivism is one way of coming …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Zveřejnit od: 30. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2011
  • Vedoucí: Doc. PhDr. Milena Kurelová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VESELÁ, Vlasta. Konstruktivismus ve výuce mechaniky na gymnáziu. Ostrava, 2011. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 6. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta