Marketingový plán společnosti Business faktory s.r.o. – Bc. David Nossek
Bc. David Nossek
Diplomová práce
Marketingový plán společnosti Business faktory s.r.o.
Marketing plan of Business factory s.r.o.
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je návrh marketingového plánu pro podnik Business factory s.r.o. Dílčím cílem bylo vytvořit lepší pohled na všechny možnosti sociálních médií v marketingovém prostředí. Které nástroje jsou nejpoužívanější a nejefektivnější, jaké formy se na trhu nabízejí, a jak je správně využívat. V čem je online prostředí výhodnější, jak se dá měřit, a jak se k této formě staví klienti …víceAbstract:
The main goal of the diploma thesis is to design a marketing plan for the company Business factory s.r.o. The partial goal was to create a better view of all social media options in the marketing environment. Which tools are the most used and most effective, what forms are on the market and how to use them correctly. What makes the online environment more advantageous, how can it be measured, and how …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
Competitive advantage for a bank that opens itself to Virtual Currency businesses – game theory
Martin Bok