Finanční gramotnost jako nástroj marketingové komunikace – Bc. Aleksei Belozertcev
Bc. Aleksei Belozertcev
Bakalářská práce
Finanční gramotnost jako nástroj marketingové komunikace
Financial literacy as a tool of marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá finanční gramotností, konkrétně znalostmi seniorů v této oblasti na území České republiky. V teoretické části se čtenář seznámí s finanční gramotností a jejími standardy v ekonomickém kontextu, kde bude vysvětleno, jak je finanční gramotnost spojená s běžným životem téměř každého člověka. V praktické části této práce budou pomocí dotazníku prověřeny znalosti a dovednosti …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with financial literacy, specifically the knowledge of seniors in this area in the Czech Republic. In the theoretical part, the reader will be introduced to financial literacy and its standards in an economic context, where it will be explained how financial literacy is connected to the everyday life of almost every person. In the practical part of this paper, the knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rwmu6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Zuzana Chlumská
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Finanční gramotnost v oblasti úvěrů
Macháčková Macháčková -
Finanční gramotnost studentů na vysokých školách
Nikol Berbrová -
Finanční gramotnost osob se sluchovým postižením - Lušovská Natálie
Natálie Lušovská -
Finanční gramotnost vybraných národnostních menšin v České republice
Daniel Mikušťák -
Finanční gramotnost dětí a mládeže
Kristýna Míková -
Finanční gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami osmých a devátých tříd vybraných základních škol v Chomutově.
Vendula DOSTÁLOVÁ -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - senioři
Vojtěch Puchar