Finanční gramotnost jako nástroj marketingové komunikace – Bc. Aleksei Belozertcev
Bc. Aleksei Belozertcev
Bachelor's thesis
Finanční gramotnost jako nástroj marketingové komunikace
Financial literacy as a tool of marketing communication
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá finanční gramotností, konkrétně znalostmi seniorů v této oblasti na území České republiky. V teoretické části se čtenář seznámí s finanční gramotností a jejími standardy v ekonomickém kontextu, kde bude vysvětleno, jak je finanční gramotnost spojená s běžným životem téměř každého člověka. V praktické části této práce budou pomocí dotazníku prověřeny znalosti a dovednosti …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with financial literacy, specifically the knowledge of seniors in this area in the Czech Republic. In the theoretical part, the reader will be introduced to financial literacy and its standards in an economic context, where it will be explained how financial literacy is connected to the everyday life of almost every person. In the practical part of this paper, the knowledge …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rwmu6/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Zuzana Chlumská
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Finanční gramotnost v oblasti úvěrů
Macháčková Macháčková -
Finanční gramotnost studentů na vysokých školách
Nikol Berbrová -
Finanční gramotnost osob se sluchovým postižením - Lušovská Natálie
Natálie Lušovská -
Finanční gramotnost vybraných národnostních menšin v České republice
Daniel Mikušťák -
Finanční gramotnost dětí a mládeže
Kristýna Míková -
Finanční gramotnost u dospělých
Jan ELGNER -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - senioři
Vojtěch Puchar