Bc. Aleksei Belozertcev

Bakalářská práce

Finanční gramotnost jako nástroj marketingové komunikace

Financial literacy as a tool of marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá finanční gramotností, konkrétně znalostmi seniorů v této oblasti na území České republiky. V teoretické části se čtenář seznámí s finanční gramotností a jejími standardy v ekonomickém kontextu, kde bude vysvětleno, jak je finanční gramotnost spojená s běžným životem téměř každého člověka. V praktické části této práce budou pomocí dotazníku prověřeny znalosti a dovednosti …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with financial literacy, specifically the knowledge of seniors in this area in the Czech Republic. In the theoretical part, the reader will be introduced to financial literacy and its standards in an economic context, where it will be explained how financial literacy is connected to the everyday life of almost every person. In the practical part of this paper, the knowledge …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Chlumská
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace