Ideální marketingové strategie v PPC reklamě – Bc. Lukáš Krejča
Bc. Lukáš Krejča
Master's thesis
Ideální marketingové strategie v PPC reklamě
Ideal marketing strategies in PPC advertising
Abstract:
Diplomová práce popisuje možnosti fungování PPC reklamy, která je jedním ze základních kanálů výkonnostního online marketingu. Práce popisuje princip, jak PPC reklama funguje a přibližuje zásady správného nastavení kampaní. Na reálném příkladu a skutečných datech poté popisuje platnost těchto zásad.Abstract:
The Thesis describes the use of PPC advertising as one of main online marketing channnels. It definies the principles how PPC advertising works and describes rules advertisers should follow. Based on real campaign data the Thesis confirms how these rules affect advertising performance.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 7. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xaxbt/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2016
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Lukáš Štěpánek -
Online marketing vybraného podniku/značky
Dominika Drbohlavová -
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf -
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
Kirill Petrov -
Kontextová reklama Google AdWords
Anna Procházková -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka