Tereza Kalivodová
Bachelor's thesis
Online marketing a chování uživatelů
Online Marketing nad Users Behavior
Abstract:
Účelem tohoto dokumentu je poskytnout čtenáři přehled o analytických nástrojích zaměřených na pozorování chování uživatelů při návštěvě webu a popsat jednotlivé nástroje pro analýzu online trhu, popularizaci firmy na internetu a možnostech její propagace. Tato teorie bude včetně nástrojů dle možností demonstrována na reálné firemní kampani pro kovošrot, tvořící praktickou část práce. Vzhledem k zaměření …moreAbstract:
The purpose of this document is to provide reader an overview, in analytic tools focused on observing user behaviour while visiting a web, and to describe each tool used for online market analysis, to increase company popularity and possibilities of its marketing. This theory will be demonstrated on real campaign for a Scrap Metal Yard, which would stand for practical part of the task. Because of company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/140485
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2020
- Supervisor: Michal Radecký
- Reader: Pavel Dohnálek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALIVODOVÁ, Tereza. \textit{Online marketing a chování uživatelů}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ad3xop/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Theses on a related topic
-
Tvorba digitálních kampaní pro vybranou firmu a optimalizace za pomocí web analytických nástrojů
Matyáš Baťha -
Web 21. storočia
Róbert BALUŠÍK -
Péče o zákazníky s využitím nástrojů Web 2.0
Filip Ščotka -
Web analytics tools (Google Analytics)
Daniel Novák -
Web PČR jako nástroj marketingu
Tomáš ČÍŽEK -
Popularizace češtiny na webu - češtinářské vlogy
Petra NEJEDLÁ -
Popularizace politiky: Využití prvků popularizace při první prezidentské volební kampani v ČR
Kristýna Chrtková -
Formy a metody popularizace artificiální hudby v periodě let 2000-2020 a možnosti jejich školního využití
Kristýna HUDEČKOVÁ