Bc. Mariya Manuilova

Bakalářská práce

Využití metod direct marketingu v průmyslové společnosti Kazachstánu

Direct marketing methods in the industrial company in Kazakhstan
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje analýzu přímého marketingu a prováděných aktivit ve společnosti KazPromKomplex, která realizuje svou činnost v Kazachstánu. Práce se zaměřuje na teoretický popis a analýzu odborných zdrojů pojednávajících o nástrojích přímého marketingu a na aplikaci nástrojů a médií v praxi. Cílem bakalářské práce je pomoci přehledů a analýz zaměřených na využití médií a nástrojů DM navrhnout …více
Abstract:
Bachelor thesis contains analysis of direct marketing and activities carried out at KazPromKomplex Company (Kazakhstan). The work focuses on the theoretical description and analysis of literature sources dedicated to direct marketing tools, and application of marketing tools and media in practice. The aim of the work to suggest new methods of marketing communication for increasing of sales of goods …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní