ŠÍMA, David. \textit{Význam televizní reklamy pro generaci Y}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/ad860d/.
ŠÍMA, David. <i>Význam televizní reklamy pro generaci Y</i>. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/ad860d/.
ŠÍMA, David. Význam televizní reklamy pro generaci Y. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/ad860d/.
@MastersThesis{Sima2018thesis,
AUTHOR = "Šíma, David",
TITLE = "Význam televizní reklamy pro generaci Y [online]",
YEAR = "2018 [cit. 2024-11-14]",
TYPE = "Diplomová práce",
SCHOOL = "Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/ad860d/",
}
@MastersThesis{Sima2018thesis,
AUTHOR = {Šíma, David},
TITLE = {Význam televizní reklamy pro generaci Y},
YEAR = {2018},
TYPE = {Diplomová práce},
INSTITUTION = {Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/ad860d/},
URL_DATE = {2024-11-14},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Šíma
| jméno = David
| instituce = Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.
| titul = Význam televizní reklamy pro generaci Y
| url = https://theses.cz/id/ad860d/
| typ práce = Diplomová práce
| vedoucí =
| rok = 2018
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-14
| poznámka =
| jazyk =
}}