Analýza trhu piva v České republice – Alžběta Petrážová
Alžběta Petrážová
Bakalářská práce
Analýza trhu piva v České republice
Analytic of beer market in the Czech Republic
Anotace:
PETRÁŽOVÁ, Alžběta. Analýza trhu piva v České republice [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s.r.o. Praha: 2017. 51 stran. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trhu piva v České republice. V teoretické části je popsán trh z ekonomického hlediska. Dále se tato část věnuje typům konkurence. Nakonec vymezuje pojem marketingový mix a vysvětluje všechny jeho prvky. Analytická část …víceAbstract:
PETRÁŽOVÁ, Alžběta. Analysis of the beer market in the Czech Republic [Bachelor´s thesis] The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague: 2017. 51 pages. The aim of this bachelor´s thesis is an analysis of the beer market in the Czech Republic. In the theoretical part of the thesis there is determined market from the economic perspective. Further this part deals with types of competitions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/15469/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETRÁŽOVÁ, Alžběta. \textit{Analýza trhu piva v České republice}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ad8b3k/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Kristina Bartošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
Hana Drkošová -
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Michal Hajný -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi -
Spotřebitelské preference na trhu s oleji a tuky ve vybraném kraji
Anna Kahounová -
Spotřebitelské preference při nakupování fair trade kávy
Jana Mašková