Analýza trhu piva v České republice – Alžběta Petrážová
Alžběta Petrážová
Bachelor's thesis
Analýza trhu piva v České republice
Analytic of beer market in the Czech Republic
Anotácia:
PETRÁŽOVÁ, Alžběta. Analýza trhu piva v České republice [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s.r.o. Praha: 2017. 51 stran. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trhu piva v České republice. V teoretické části je popsán trh z ekonomického hlediska. Dále se tato část věnuje typům konkurence. Nakonec vymezuje pojem marketingový mix a vysvětluje všechny jeho prvky. Analytická část …viacAbstract:
PETRÁŽOVÁ, Alžběta. Analysis of the beer market in the Czech Republic [Bachelor´s thesis] The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague: 2017. 51 pages. The aim of this bachelor´s thesis is an analysis of the beer market in the Czech Republic. In the theoretical part of the thesis there is determined market from the economic perspective. Further this part deals with types of competitions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/15469/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedúci: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETRÁŽOVÁ, Alžběta. \textit{Analýza trhu piva v České republice}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ad8b3k/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Kristina Bartošová -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
Hana Drkošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Michal Hajný -
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi -
Spotřebitelské preference na trhu s oleji a tuky ve vybraném kraji
Anna Kahounová -
Spotřebitelské preference při nakupování fair trade kávy
Jana Mašková