Programová realizace jednoduché strategické hry – Bc. Květoslav Čáp
Bc. Květoslav Čáp
Bakalářská práce
Programová realizace jednoduché strategické hry
Program realization of a simple strategy game
Anotace:
Účelem bakalářské práce je vytvoření jednoduché strategické hry na počítači, využívající prostředků umělé inteligence, včetně vlastních pravidel. Jádrem řešení je algoritmus minimax. Vytvořený program umožňuje nastavit základní parametry a realizovat hru člověk/počítač a počítač/počítač. Byly provedeny kroky k urychlení algoritmu a byl experimentálně potvrzen jejich vliv.Abstract:
The goal of this is work is creating a simple computer strategy game, using artificial intelligence methods, including own rules. Algorithm minimax is a kernel of the game. Created program enables to set basic parameters and to realize the games human/computer and computer/computer. Steps for speeding-up the algorithm were made and their effect was verified experimentally.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Cvejn, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čáp, Květoslav. Programová realizace jednoduché strategické hry. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Režie inscenace hry Samuela Becketta Konec hry
Adam Steinbauer -
Zpracování hry s adaptivním zvukem na základě analýzy hry Kingdom Come: Deliverence
Patrik Bartošík -
Obhajoba absolvenské role: Clov ze hry Konec hry
Ondřej Kolín -
Netradiční hry a méně známé sportovní hry na středních školách
Antonín Zderčík -
Vývoj metodiky flétnové hry ve 20. století a její aplikace na současné metodické směry flétnové hry
Kristina Vaculová -
Průpravné hudební činnosti a hry k výuce hry na klavír v MŠ
Pavlína MALÍKOVÁ -
Realizace počítačové hry s motivy deskové a karetní hry
Richard Haraším -
Hororové hry a agrese vyvolaná strachem: výzkum chování zaměřený na korelaci mezi ponořením do explicitních her a tolerancí k násilnému chování v reálném životě
Anastasia Zvereva