Implementácia princípov a filozofie CRM v konkrétnej firme – Lukáš Rokošný
Lukáš Rokošný
Bakalářská práce
Implementácia princípov a filozofie CRM v konkrétnej firme
Implementace principů a filozofie CRM v konkrétní firmě
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou interních procesů v konkrétní firmě a samotného procesu zakázky z pohledu společnosti. Popisuje současné postavení podniku na trhu a porovnává ho s konkurencí. Praktická část se také zabývá prvky pro zákaznického chování a identifikuje místa na zlepšení. Současně tak navrhuje způsoby jak zlepšit proces zakázky a zároveň tak vytvořit základ pro implementaci filozofie …víceAbstract:
Bachelor thesis is concerned with the analysis of internal processes at a particular company, and the process itself in terms of the contract. It describes the current position on the market and compares it with the competitors. The practical part is dealing with the elements of customers' behavior and identifies points for improvement. At the same time it is proposing ways to improve the process of …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou interných procesov v konkrétnej firme a samotného procesu zákazky z pohľadu spoločnosti. Popisuje súčasné postavenie podniku na trhu a porovnáva ho s konkurenciou. Praktická časť sa tiež zaoberá prvkami pro zákazníckeho chovania a identifikuje miesta na zlepšenie. Súčasne tak navrhuje spôsoby ako zlepšiť proces zákazky a zároveň tak vytvoriť základ pre implementáciu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50956
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Karel Koliš
- Oponent: Juraj Zákutný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50956
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vybraného sortimentu spoločnosti IKEA z hľadiska hodnoty pre zákazníka
Gabriela Medvecová -
Hodnota pro zákazníky a její identifikace u vybraného produktu
Jakub Gerthofer -
Současná hodnota peněz ve vybraných Mezinárodních standardech účetního výkaznictví
Michal Vrána -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč