Médiokracie - politická komunikace v době masových médií – Lenka Skoupá
Lenka Skoupá
Diplomová práce
Médiokracie - politická komunikace v době masových médií
Mediokracy - political communication in the time of mass media
Anotace:
Diplomová práce se zabývá předvolební kampaní politických stran. Konkrétně pojednává o předvolební kampani stran ČSSD a TOP09 v roce 2010 a kampani ČSSD a hnutí ANO před volbami v roce 2013. Cílem práce bylo analyzovat jednotlivé formy kampaně v České republice a ukázat trendy jejich vývoje. Analýza je rozčleněna do čtyř dílčích strategií - personální, komunikační, finanční a strategie mezistranických …víceAbstract:
The diploma thesis deals with election campaign of political parties. It specifically discusses the election campaign of Czech Social Democratic Party and TOP09 in 2010 and campaign of Czech Social Democratic Party and movements ANO before the elections in 2013. The aim of this work was to analyze various forms of campaigns in the Czech Republic and show their development trends. This analysis is divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40588
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2014
- Vedoucí: Karel Müller
- Oponent: Aleš Lisa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40588
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Professionalization of political parties' communication in the Czech Republic
Barbora Petrová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Monika Kubová -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol