Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů – Filip CHALOUPKA
Filip CHALOUPKA
Bachelor's thesis
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
How social networks affect consumers' shopping behavior
Anotácia:
Vliv sociálních sítích na nákupní rozhodování spotřebitelů je v dnešní době, v kombinaci s rostoucím dosahem a oblíbeností sociálních sítí, velice často probírané téma. Sociální sítě jsou fenoménem dnešní doby, neustále vznikají nové sociální sítě, které si rychle nacházejí oblibu u lidí. Díky vzestupu sociálních sítí se vytvořil nový fenomén v prostředí influencerů, kteří do značné míry ovlivňují …viacAbstract:
The impact of social media on consumer purchasing decisions is a much discussed topic nowadays, combined with the growing reach and popularity of social media. Social networking is a phenomenon of our times, with new social networks constantly emerging and quickly gaining popularity with people. Thanks to the rise of social networks, a new phenomenon has been created in the environment of influencers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHALOUPKA, Filip. \textit{Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/adlvp3/.
Jak správně citovat práci
CHALOUPKA, Filip. Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Motivy pro online hodnocení výrobků a služeb a jeho vliv na nákupní rozhodování
Jakub Frýbl -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka
Tereza Skolková -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Anna Golovina -
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů
Pavlína Bejčková -
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
Tereza Hlavoňová -
Online reputační management hotelu Galatea****
Aneta Tomšíková -
Online komunikace a nákupní rozhodování matek
Barbora HEŘMANSKÁ