Komunikace a interakce mezi učiteli a žáky na střední škole – Tereza Davidová, DiS.
Tereza Davidová, DiS.
Bakalářská práce
Komunikace a interakce mezi učiteli a žáky na střední škole
Communication and interaction between teachers and students in secondary vocational school
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikaci a interakci mezi učiteli a žáky na střední odborné škole. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Hlav-ním cílem teoretické části bakalářské práce je nejprve definovat komunikaci a vše, co s ní souvisí. Konkrétněji se zabývá pedagogickou komunikací, pravidly a aktéry komunikace, interakcí a také komunikací mezi učiteli a žáky v době pandemie CO …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on communication and interaction between teachers and students in a vocational secondary school. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The main aim of the theoretical part of the bachelor thesis is first to define communication and everything related to it. More specifically, it deals with pedagogical communication, rules and actors of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Petr Adamec, Ph.D. MBA
- Oponent: Marie Horáčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Teaching CLIL in Distance Learning Conditions in Czech Secondary Schools
Steve Chalk -
Educating the reflective professional in teacher education: professional learning in teaching and in other professions
Deisi Cecibel Yunga Godoy -
Inclusive Education the way for future for Fiji schools: A comparative case study of Inclusive Education in the Czech Republic Schools in Brno and Fiji Primary Schools
Sunil Kumar -
Interdisciplinary Relations - Teaching Physical Education in English using CLIL Methodology
Lenka Gazurová -
Active Approach in Music Education: Designing Teaching Materials for CLIL Music Lessons at Lower-Secondary Schools
Tereza Tesarčíková -
Effect of Financial/Pandemic crisis on a selected companies of food industry in USA
Maksym Fatianov -
Decision-making in cross-border cooperation in times of the COVID-19 pandemic
Bettina SCHNEIDER -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová