Společenský význam výskytu komerční vybavenosti na venkově – Bc. Lucie Jílková
Bc. Lucie Jílková
Diplomová práce
Společenský význam výskytu komerční vybavenosti na venkově
The social significance of the presence of commercial facilities in the countryside
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na základě studia literatury a vlastního výzkumu identifikovat roli venkovských prodejen pro obyvatele obcí. Výzkum je založen na dotazníkovém šetření a semistrukturovaných rozhovorech, na základě kterých bude ověřena důležitost existence prodejny z hlediska zásobovací a společenské funkce. Výsledky šetření budou srovnány s poznatky z literatury a dojde k syntéze zjištěných …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to identify the role of rural stores for village in-habitants based on the study of literature and own research. The research is based on a survey and semi-structured interviews to verify the importance of the shop's existence in terms of supply and social function. The results of the investigation will be compared to the findings of the literature and founded informations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Šilhan, Ph.D.
- Oponent: Ondřej Konečný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program:
Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
Consumer culture and symbolic boundaries
Sabina Lavrik -
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Nákup potravin ve specializovaných internetových prodejnách potravin
Vojtěch FARION