Komunikační mix společnosti TNT POST ČR s.r.o – Ing. Jana Kletečková
Ing. Jana Kletečková
Master's thesis
Komunikační mix společnosti TNT POST ČR s.r.o
Communication mix of the company TNT POST ČR s.r.o
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na marketingový komunikační mix a jeho jednotlivé složky. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy v oblasti marketingu se zaměřením na komunikační mix. Praktická část práce se zabývá představením společnost TNT Post ČR s.r.o., její situační analýzou a charakteristikou stávajícího komunikačního mixu. V závěru práce jsou navržena rozšíření a doporučení pro nový komunikační …viacAbstract:
This master thesis focuses on marketing mix and its elements. Theoretical part of the work defines key marketing terms related to the theory of communication mix. Practical part of the thesis introduces a company TNT Post CR s.r.o., its situational analysis and its current communication mix. At the end of the work possible enhancements and recommendations to the communication mix of TNT Post are described …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2010
- Vedúci: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kletečková, Jana. Komunikační mix společnosti TNT POST ČR s.r.o. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Economics of Public Sector
Práce na příbuzné téma
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Interní marketing vybraného podniku
Dominika Cyříková -
Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
Thi Gia Khanh Ong -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková