Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Madeta a.s. – Michaela Hadačová
Michaela Hadačová
Bachelor's thesis
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Madeta a.s.
Abstract:
Práce obsahuje základní informace o firmě Madeta a.s., její historii a současnosti. Pomocí SWOT analýzy zhodnocuje slabé a silné stránky firmy, příležitosti a hrozby. Práce dále analyzuje marketingové nástroje v pořadí produkt, propagace, distribuce a cena. Součástí práce je Marketingový výzkum hodnotící dotazník a ochutnávku prováděnou na studentské koleji s 15 studenty. Závěr patří vybraným návrhům …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 7. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3592
Thesis defence
- Date of defence: 20. 9. 2007
- Supervisor: Hana Ezrová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3592
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Analýza distribuce letenek největšími OTA a metasearchery
Christophe Bordes -
Strategická analýza SP Distribuce s.r.o
Sabina Balcarová -
SWOT analýza firmy
Ondřej Hněvkovský -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Marek Mrázek -
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Stanislav Krátký -
Strategická analýza společnosti ČEZ Distribuce, a.s.
Jan Vaniš -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Marek Vohradský -
Marketingová kampaň propagace produktů ve vybrané firmě
Barbora Panglová