Michaela Hadačová

Bachelor's thesis

Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Madeta a.s.

Abstract:
Práce obsahuje základní informace o firmě Madeta a.s., její historii a současnosti. Pomocí SWOT analýzy zhodnocuje slabé a silné stránky firmy, příležitosti a hrozby. Práce dále analyzuje marketingové nástroje v pořadí produkt, propagace, distribuce a cena. Součástí práce je Marketingový výzkum hodnotící dotazník a ochutnávku prováděnou na studentské koleji s 15 studenty. Závěr patří vybraným návrhům …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 7. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 9. 2007
  • Supervisor: Hana Ezrová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3592

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management