Analýza reklamního sdělení vybraných leteckých společností se zaměřením na českého zákazníka – Nikola Rousová
Nikola Rousová
Bachelor's thesis
Analýza reklamního sdělení vybraných leteckých společností se zaměřením na českého zákazníka
The analysis of advertising of chosen airlines targeting on Czech customer
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou několika druhů reklamních sdělení vybraných leteckých společností, které následně slouží k porovnání s marketingovými aktivitami aerolinky ČSA, jakožto primárně mířící na českého zákazníka. Cílem práce je porovnání kvality marketingu domácí letecké společnosti se zahraničními konkurenty. Teoretická část práce se primárně zabývá teoretickými poznatky marketingu cestovního …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB8365
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2016
- Supervisor: Mgr. Robert Čapek, Ph.D.
- Reader: RNDr. Jiří Petera
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROUSOVÁ, Nikola. \textit{Analýza reklamního sdělení vybraných leteckých společností se zaměřením na českého zákazníka}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/aekre6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Vliv marketingového modelu prodej letenek na efektivitu letecké společnosti
Lucie Ondříšková -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights