COLLUMS, Jana. \textit{Vliv reklamních médií na spotřební chování}. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/aeqnxw/.
COLLUMS, Jana. <i>Vliv reklamních médií na spotřební chování</i>. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/aeqnxw/.
COLLUMS, Jana. Vliv reklamních médií na spotřební chování. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/aeqnxw/.
@misc{Collums2012thesis,
AUTHOR = "Collums, Jana",
TITLE = "Vliv reklamních médií na spotřební chování [online]",
YEAR = "2012 [cit. 2024-10-08]",
TYPE = "Bakalářská práce",
SCHOOL = "Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: Lenka Hanáčková",
URL = "https://theses.cz/id/aeqnxw/",
}
@misc{Collums2012thesis,
AUTHOR = {Collums, Jana},
TITLE = {Vliv reklamních médií na spotřební chování},
YEAR = {2012},
TYPE = {Bakalářská práce},
INSTITUTION = {Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {Lenka Hanáčková},
URL = {https://theses.cz/id/aeqnxw/},
URL_DATE = {2024-10-08},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Collums
| jméno = Jana
| instituce = Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
| titul = Vliv reklamních médií na spotřební chování
| url = https://theses.cz/id/aeqnxw/
| typ práce = Bakalářská práce
| vedoucí = Lenka Hanáčková
| rok = 2012
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-10-08
| poznámka =
| jazyk =
}}