Julija Stefjuk
Bachelor's thesis
Nabídka vybrané cestovní kanceláře
The offer of a chosen travel anegncy
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře. Konkrétně byla pro tento účel zvolena cestovní kancelář Neckermann. Práce je rozdělena do tři kapitol. V první kapitole jsou vysvětlené základní teoretické pojmy jako cestovní kancelář, cestovní agentura, nabídka cestovní kanceláře a zájezd. Druhá kapitola je věnovaná stručné nabídce cestovní kanceláře. Velký důraz je kladen na analýzu …moreAbstract:
The aim of bachelor thesis is to analyze the offer of the travel agency. Specifically, for this purpose the travel agency Neckermann was selected. The thesis is divided into three main chapters. In the first chapter, it is defined the basic theoretical terms such as travel agency, a travel agent, an offer of travel agency and a holiday package. The second chapter is dedicated to a brief offer of a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69332
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: Zdenka Petrů
- Reader: Zuzana Kvítková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69332
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Theses on a related topic
-
Dynamické balíčky nabízené cestovními kancelářemi
Věra Malínská -
Dynamické balíčky na trhu on-line nabídky v cestovním ruchu z pohledu ochrany spotřebitele
Petra POKRÝVKOVÁ -
Vytvorenie surferského zájazdu ako produkt cestovného ruchu
Bianca Gross -
Analýza produktů cestovních kanceláří zaměřených na sportovní utkání
Michael Potocký -
Geografie golfového cestovního ruchu a analýza produktů českých CK zaměřených na golf
Tomáš Hofman