Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj – Bc. Aneta Lišková
Bc. Aneta Lišková
Bakalářská práce
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
The role of outdoor advertising in the Czech Republic and its expected future development
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá venkovní reklamou na tuzemském trhu obecně. Teoretická část přináší krátký pohled do historie venkovní reklamy, popisuje její výhody a nevýhody a nejvyužívanější formáty na tuzemském trhu. Zasazuje současnou situaci na českém trhu do kontextu Evropy i USA a přináší kriticky zhodnocené hrozby a příležitosti, které mohou využít, či neopomenout zadavatelé i zprostředkovatelé …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the general impact of outdoor advertising in the domestic market. The theoretical part provides a brief overview of the history of outdoor advertising as well as its advantages and disadvantages and shows the most widely used formats in the Czech Republic. It places the current situation on the Czech market in the European and American context and critically assesses …víceKlíčová slova
venkovní reklama OOH segment covid-19 pandemie budoucnost outdoor regulace digitální nosič
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Ondřej Novák, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
Radim SMIČEK -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
Sofiia Shevchuk -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR, JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ A DOPAD PANDEMICKÉ SITUACE NA MARKETINGOVÝ TRH
Simona Šlapáková -
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
Ondřej Šoupal -
Autoregulace vysokoškolských studentů-dobrovolníků v době pandemie Covid-19
Barbora Hegerová -
Dopad pandemie COVID-19 na platformy sdíleného ubytování ve vybraných zemí EU
Klára Štěpničková
Název
Vložil
Vloženo
Práva