Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj – Bc. Aneta Lišková
Bc. Aneta Lišková
Bachelor's thesis
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
The role of outdoor advertising in the Czech Republic and its expected future development
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá venkovní reklamou na tuzemském trhu obecně. Teoretická část přináší krátký pohled do historie venkovní reklamy, popisuje její výhody a nevýhody a nejvyužívanější formáty na tuzemském trhu. Zasazuje současnou situaci na českém trhu do kontextu Evropy i USA a přináší kriticky zhodnocené hrozby a příležitosti, které mohou využít, či neopomenout zadavatelé i zprostředkovatelé …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the general impact of outdoor advertising in the domestic market. The theoretical part provides a brief overview of the history of outdoor advertising as well as its advantages and disadvantages and shows the most widely used formats in the Czech Republic. It places the current situation on the Czech market in the European and American context and critically assesses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2022
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: Ondřej Novák, Mgr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LIŠKOVÁ, Aneta. \textit{Role venkovní reklamy v~ČR a~její předpokládaný budoucí vývoj}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/af6ovk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
Radim SMIČEK -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
Sofiia Shevchuk -
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
Ondřej Šoupal -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ
Simona Šlapáková -
Autoregulace vysokoškolských studentů-dobrovolníků v době pandemie Covid-19
Barbora Hegerová -
Dopad pandemie COVID-19 na platformy sdíleného ubytování ve vybraných zemí EU
Klára Štěpničková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights