Bc. Timothee Volpi

Diplomová práce

Bariéry při adopci umělé inteligence v oblasti e-commerce

Barriers of Artificial Intelligence Adoption in E-commerce
Anotace:
Ako organizácie s výsokou mierou informatizácie, e-commercove spoločnosti by mali patriť medzi prvé sektory, ktoré využiju silu umelej inteligencie. Napriek tomu, existuje len niekoľko štúdií na túto tému oproti tomu, ako sa o tom hovorí v mediách. Cieľom tejto diplomovej práce je zistiť, čo spomaľuje mieru adopcie umelej inteligencie a čo ju naopak zrýchľuje. K riešeniu problému sa pristupovalo pomocou …více
Abstract:
As a highly informatized type of organization, e-commerce organiza-tions naturally tends to be among the first sector to grasp and exploit the power of artificial intelligence. Hence, there are only a few studies on the topic and much hype across the media. This thesis aims to dis-cover what slows down the adoption rate of artificial intelligence and what, on the other side, accelerates it. The problem …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
  • Oponent: PhD Ahad Zareravasan

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika

Práce na příbuzné téma