Analýza marketingového mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti Pegas Container, spol. s r. o. – Zuzana VRÁBLÍKOVÁ
Zuzana VRÁBLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti Pegas Container, spol. s r. o.
Analyse the marketing mix with focus on promotion in Pegas Container, ltd. company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti Pegas Container, spol. s r. o. Teoretická část práce je zaměřena na odborné poznatky vztahující se k marketingovému mixu, který se podrobněji zaměřuje na propagaci. V praktické části je charakterizována společnost Pegas Container, spol. s r. o., popsán současný stav marketingového mixu, SWOT analýza …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with problem of marketing mix especially promotion in Pegas Container, ltd. company. Theory part solves theoretical knowledge concerning to area marketing mix especially promotion. Analytic part describes Pegas Container, ltd. company actual situation of marketing mix, SWOT analysis and Porter five forces analysis. On basis of result of marketing research and other analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11460
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VRÁBLÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza marketingového mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti Pegas Container, spol. s r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/aff77c/.
Jak správně citovat práci
VRÁBLÍKOVÁ, Zuzana. Analýza marketingového mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti Pegas Container, spol. s r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 05. 2019
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Marketingový plán
Natália Velinská -
Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz
Monika Hamouzová -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v podmínkách rodinné stavební firmy
Martin Cílek -
Marketingový mix velkého podniku
Adam Kopřiva -
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková