Market entry strategy of the application Sportafolio for the Czech Republic – Danolt Hersson Díaz Vera
Danolt Hersson Díaz Vera
Master's thesis
Market entry strategy of the application Sportafolio for the Czech Republic
Strategie vstupu aplikace Sportafolio na trh pro Českou republiku
Abstract:
Abstrakt Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování vhodné strategie vstupu na český trh pro společnost Sportafolio. Předložená strategie proto respektuje místní možnosti peruánského trhu a spotřebitele. Následující práce bude rozdělena do osmi kapitol. V prvních čtyřech kapitolách jsou rozebrány analytické rámce a tržní principy segmentace, cílení a positioningu, které jsou pro návrh strategie …moreAbstract:
Abstract The main objective of this Diploma thesis is to design a suitable market entry strategy in the Czech market for Sportafolio company. Therefore, the presented strategy respects the local opportunities of the Peruvian market and consumers. The following work will be divided into eight chapters. The first four chapters review analytical frameworks and market principles of segmentation, targeting …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/87592
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2022
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Jaroslav Halík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87592
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Komparace spotřebitelských zvyklostí průměrné české a italské domácnosti
Zuzana Pecháčková -
Současné krize a jejich vliv na chování spotřebitelů a/či firem
Eliška Hlavatá -
Mezinárodní kupní smlouva a interakce metody přímé a kolizní
Martin Crha -
Spotřebitelské zvyklosti vysokoškolských studentů ve spotřebě biopotravin
Marcela Matičková -
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová -
Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers
Daana Tumanova -
Methodology for Collecting Behavioral and Search Preferences for the Purpose of Subsequently Adapting the Recommended Site Content
Adam Kořínek -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová