Market entry strategy of the application Sportafolio for the Czech Republic – Danolt Hersson Díaz Vera
Danolt Hersson Díaz Vera
Diplomová práce
Market entry strategy of the application Sportafolio for the Czech Republic
Strategie vstupu aplikace Sportafolio na trh pro Českou republiku
Anotace:
Abstrakt Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování vhodné strategie vstupu na český trh pro společnost Sportafolio. Předložená strategie proto respektuje místní možnosti peruánského trhu a spotřebitele. Následující práce bude rozdělena do osmi kapitol. V prvních čtyřech kapitolách jsou rozebrány analytické rámce a tržní principy segmentace, cílení a positioningu, které jsou pro návrh strategie …víceAbstract:
Abstract The main objective of this Diploma thesis is to design a suitable market entry strategy in the Czech market for Sportafolio company. Therefore, the presented strategy respects the local opportunities of the Peruvian market and consumers. The following work will be divided into eight chapters. The first four chapters review analytical frameworks and market principles of segmentation, targeting …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87592
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2022
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jaroslav Halík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87592
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Komparace spotřebitelských zvyklostí průměrné české a italské domácnosti
Zuzana Pecháčková -
Současné krize a jejich vliv na chování spotřebitelů a/či firem
Eliška Hlavatá -
Mezinárodní kupní smlouva a interakce metody přímé a kolizní
Martin Crha -
Spotřebitelské zvyklosti vysokoškolských studentů ve spotřebě biopotravin
Marcela Matičková -
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová -
Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers
Daana Tumanova -
Methodology for Collecting Behavioral and Search Preferences for the Purpose of Subsequently Adapting the Recommended Site Content
Adam Kořínek -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová