Bc. Eva Svašková

Bachelor's thesis

Analýza konkrétních aktivit podpory prodeje ve vybrané obchodní jednotce

Analysis of the sales promotion in the chain store Sarka 805
Abstract:
Podpora prodeje je jedním z marketingových nástrojů, který je z odborného hlediska nazýván podlinkovou aktivitou a zahrnuje všechny možné způsoby podpůrných aktivit, které mohou okamžitě zvýšit prodej v obchodní jednotce. Hlavní strategické cíle podpory prodeje spočívají ve vyšším obratu rychloobrátkovém zboží, opakovaném nákupu a zisku. Podpora prodeje by také měla ovlivnit zákaznické chování, a proto …more
Abstract:
The Sales promotion is one of marketing tools which is called below the line. The term sales promotion involves possible ways of activities in the marketing communications. Main strategic objectives of promotional sales are consist in higher turnover of FMCG, make a profit of FMCG and in repeated buying in the chain store of Sarka 805. The promotional activities were held 12 months ago and a variety …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 11. 2011
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní