Bc. Eva Svašková

Bakalářská práce

Analýza konkrétních aktivit podpory prodeje ve vybrané obchodní jednotce

Analysis of the sales promotion in the chain store Sarka 805
Anotace:
Podpora prodeje je jedním z marketingových nástrojů, který je z odborného hlediska nazýván podlinkovou aktivitou a zahrnuje všechny možné způsoby podpůrných aktivit, které mohou okamžitě zvýšit prodej v obchodní jednotce. Hlavní strategické cíle podpory prodeje spočívají ve vyšším obratu rychloobrátkovém zboží, opakovaném nákupu a zisku. Podpora prodeje by také měla ovlivnit zákaznické chování, a proto …více
Abstract:
The Sales promotion is one of marketing tools which is called below the line. The term sales promotion involves possible ways of activities in the marketing communications. Main strategic objectives of promotional sales are consist in higher turnover of FMCG, make a profit of FMCG and in repeated buying in the chain store of Sarka 805. The promotional activities were held 12 months ago and a variety …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 11. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní