Analýza konkrétních aktivit podpory prodeje ve vybrané obchodní jednotce – Bc. Eva Svašková
Bc. Eva Svašková
Bachelor's thesis
Analýza konkrétních aktivit podpory prodeje ve vybrané obchodní jednotce
Analysis of the sales promotion in the chain store Sarka 805
Abstract:
Podpora prodeje je jedním z marketingových nástrojů, který je z odborného hlediska nazýván podlinkovou aktivitou a zahrnuje všechny možné způsoby podpůrných aktivit, které mohou okamžitě zvýšit prodej v obchodní jednotce. Hlavní strategické cíle podpory prodeje spočívají ve vyšším obratu rychloobrátkovém zboží, opakovaném nákupu a zisku. Podpora prodeje by také měla ovlivnit zákaznické chování, a proto …moreAbstract:
The Sales promotion is one of marketing tools which is called below the line. The term sales promotion involves possible ways of activities in the marketing communications. Main strategic objectives of promotional sales are consist in higher turnover of FMCG, make a profit of FMCG and in repeated buying in the chain store of Sarka 805. The promotional activities were held 12 months ago and a variety …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h2pef/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 11. 2011
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využití metod projektového řízení při organizaci dobročinné akce na podporu pacientů Psychiatrické nemocnice v Kroměříži (PNKM)
Zdeňka Dudomai -
Akce na podporu čtenářství žáků druhého stupně základních škol
Lucie Podrazilová -
Marketingová komunikace na podporu prodeje The North Face Ostrava
Ellen Kocichová -
Teqball: představení sportu a návrh akce na rozšíření členské základny
Dominik Chwiedziuk -
Vliv vrcholových sportovních akcí na rozvoj Nového Města na Moravě
Tereza Halová -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková