Marketing a marketingové komunikace školských zařízení – Ing. Alice Peroutková
Ing. Alice Peroutková
Bachelor's thesis
Marketing a marketingové komunikace školských zařízení
Marketing and marketing communication mix in university type of education
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingem a marketingovou komunikací školských zařízení. V teoretické části se zaměřuje na marketing a marketingovou komunikaci obecně. Upřesňuji pojmy jako public relations, reklama a podpora prodeje. Bakalářská práce dále popisuje problematiku škol v současné době. V aplikační části provádí empirickou ilustraci formou dotazníku zaměřený na Vysokou školu finanční a správní …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with marketing and marketing communication school facilities. In theoretical part focuses on marketing and marketing communication in general. I advanced terms public relation, advertising and sales promotion. Bachelor thesis describes the issue in school today. In the aplication part performs an empirical ilustration of a questionaire focused on the University Finance and Administration …moreKeywords
Vysoká škola finanční a správní škola marketing pojem marketing školy nástroje marketingu marketingová komunikace cíl strategie reklama propagace podpora prodeje přímý marketing public relations Kladno. University Finance and Administration school concept school marketing tools marketing communication goal strategy advertising promotion sales promotion direct marketing Kladno.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/by5ei/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv omamných a psychotropních látek na člověka, sociální a společenské vztahy a jejich důsledky směrem k trestnímu právu a souvisejícím oborům a vědám
Tereza Vágnerová -
Ideové zdroje prosazování práv člověka a občana, formulované v deklaracích práv člověka a občana ve státech severoamerické unie a ve francouzské revoluci a jejich odraz v současném právním systému ČR
Martina Postlová -
Činnost HZS na místě zásahu mimořádné události a jeho spolupráce s ostatními složkami IZS a dalšími právnickými a fyzickými osobami
Petra Weberová -
Vlastnictví vodovodů a kanalizací v rámu legislativy ČR a jeho vliv na technický stav vodovodů a kanalizační sítě
Aleš Beran -
Založení právnické osoby pro podnikání (právní a ekonomické aspekty, volba formy, výhody a nevýhody jednotlivých forem, postupy a běžné fungování)
Bělohlávková Bělohlávková -
Vykazování dlouhodobého hmotného majetku dle ČÚS a IFRS a jejich vliv na finanční řízení a rozhodování
Miroslav Šomek -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova