Brand management značky DERMACOL na českém trhu – Kateřina Derflová
Kateřina Derflová
Bachelor's thesis
Brand management značky DERMACOL na českém trhu
Brand management of the brand Dermacol on the Czech market
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na výzkum znalosti značky Dermacol na českém trhu.Cílem mé práce je shrnout hlavní poznatky z brand managementu a aplikovat je při zpracování návrhu řízení kosmetické značky Dermacol. K tomu využiji metody případové studie. Vstupní data byla získána primárně na základě dotazníkového šetření.Abstract:
The focus of the bachelor thesis is to find out brand knowledge of the brand Dermacol through marketing research on the Czech market.The objective is to summarize the main findings from brand management and to apply them for designing the management of the cosmetic brand Dermacol.The enter data for this thesis were primary acquired from questionnaire investigation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72605
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2018
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Alexandr Asmalovskij
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DERFLOVÁ, Kateřina. \textit{Brand management značky DERMACOL na českém trhu} [online]. Praha, 2017 [cit. 2022-07-03]. Available from: https://theses.cz/id/afl77g/. Bachelor's thesis. University of Economics, Prague. Thesis supervisor Přemysl Průša.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72605
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Consumer behaviour in luxury clothing market
Denisa Toufarová -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Juice and nectar consumer behaviour. Marketing research in cooperation with Pfanner, spol. s r. o.
Alena Caisová -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
Brand management značky Schauma
Martina Grauerová -
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková