Ing. Gabriela Kirovová
Bakalářská práce
Mystery shopping
Mystery Shopping
Anotace:
V teoretické části se tato bakalářská práce zabývá marketingovým výzkumem a jeho charakteristikou. Dále podrobněji metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. V praktické části se ujmu role Mystery shoppera, kdy ve vybraných autorizovaných prodejnách automobilů prémiové značky BMW budu Mystery shopping aplikovat. Cílem této bakalářské práce je provést celkovou analýzu prodejců, kde se zaměřím …víceAbstract:
The theoretical part of this thesis deals with marketing research and its characteristic. It also deals thoroughly with marketing research method known as Mystery shopping. In the practical part I will perform the role of the Mystery shopper when I will apply Mystery shopping in three selected authorized stores of the premium brand BMW. The goal of this thesis is to analyze sales consultants with focusing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r30qy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Alena Pilná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka