Ing. Otakara Svobodová

Bakalářská práce

Morální a etické aspekty v reklamě

Moral and Ethical Aspects of Advertising
Anotace:
Práce se zabývá problematikou etiky v reklamě a jejím dodržováním. První část se věnuje vymezením pojmu etiky a reklamy pro potřeby této práce. Praktická část je věnována rozboru reklamních kauz, které porušovaly etické zásady a sleduje výskyt porušování etického kodexu v odlišných medií za poslední období.
Abstract:
The work deals with ethics in advertising and the observance. The first part deals definic the koncept of ethics and advertising for the purpose of this work. The practical part is devoting to the analys of adverising cases, which violated ethical principles and monitoring occurrence for violations of the code od ethics in different media for the last period.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Mgr. Vladimír Ješko, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní