Plánování reklamní kampaně marketingové firmy – Bc. Anna Nina Houdová
Bc. Anna Nina Houdová
Bachelor's thesis
Plánování reklamní kampaně marketingové firmy
Planning of commercial campaign in a marketing company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamní kampaní „Hvězdné prezentace 2009“ marketingové firmy MPK Toys. Práce je rozdělena na dvě části, a to část teoretickou a část aplikační. V první části jsou popsány postupy tvorby marketingového plánu v souladu s teoretickými zásadami. V druhé aplikační části jsou podrobně popsány jednotlivé složky marketingového plánu kampaně „Hvězdné prezentace 2009“, kterými …moreAbstract:
This Bachelor thesis deals with Advertising Campaings „Star Presentation 2009“ marketing Copany MPK Toys. This thesis is dividend into two parts, namely a theoretical and practical. The first part describes the procedures of the Marketing Plan in accordance with theoretical principles. In the second part of application are discribed in detail the different part of the Marketing Plan of Campaing „Star …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cvdlf/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: JUDr. Petr Majerik
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Podíl marketingových komunikací na public relations parlamentní opoziční strany před volbami v roce 2006
Zdeňka HIMMELOVÁ -
Podnikatelský plán - Black Fox Media
Anton Titov -
Jazyková hra v reklamní komunikaci
Věra Legatová -
Business plan: Growth strategy of a propeller's producer
Tomáš Mejzlík -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Podnikatelský plán a strategie podniku v oblasti e-businessu
Andrea Lapošová -
Podnikatelský plán a strategie vstupu na trh podniku v oblasti kamionové autodopravy
Jakub Novák