Bc. Klára Trčková

Diplomová práce

Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí

Teachers´ Perception of Self-Efficacy in Relation to Pupils´ Diversity in the School Environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vnímanou vlastní účinnosti učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí. Teoretická část se věnuje pojmu vnímaná vlastní účinnost a socio-kognitivní teorii A. Bandury. V rámci žákovské diverzity jsme si vyčlenily specifika a mechanismy diverzity, nerovný přístup ke vzdělávání a s tím souvisí školní prostředí. Dále definujeme profesi učitele, profesní rozdělení učitelů …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the perception of teachers' own effectiveness in relation to the diversity of students in the school environment. The theoretical part deals with the concept of perception of self-efficacy and socio-cognitive theory of A. Bandura. Within the framework of student diversity, we have set aside the specifics and mechanisms of diversity, unequal access to education and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Anna Petr Šafránková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Trčková, Klára. Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe