Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí – Bc. Klára Trčková
Bc. Klára Trčková
Master's thesis
Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí
Teachers´ Perception of Self-Efficacy in Relation to Pupils´ Diversity in the School Environment
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vnímanou vlastní účinnosti učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí. Teoretická část se věnuje pojmu vnímaná vlastní účinnost a socio-kognitivní teorii A. Bandury. V rámci žákovské diverzity jsme si vyčlenily specifika a mechanismy diverzity, nerovný přístup ke vzdělávání a s tím souvisí školní prostředí. Dále definujeme profesi učitele, profesní rozdělení učitelů …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the perception of teachers' own effectiveness in relation to the diversity of students in the school environment. The theoretical part deals with the concept of perception of self-efficacy and socio-cognitive theory of A. Bandura. Within the framework of student diversity, we have set aside the specifics and mechanisms of diversity, unequal access to education and the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Trčková, Klára. Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Pedagogy / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání vlastní účinnosti pracovníků Úřadu práce ČR při práci s nezaměstnanými
Zita Alánová -
Vnímání vlastní účinnosti sociálního pracovníka v penitenciární péči
Nikol Pavková -
Peer aktivity jako prostředek podpory vnímané vlastní účinnosti
Lenka Cirhanová -
Vnímání vlastní účinnosti rodičů dětí staršího školního věku
Marika Filová -
Souvislost orientace na budoucnost a vnímané vlastní účinnosti v pozdní adolescenci
Michaela Kotasová -
Rozdíly mezi českými a americkými studenty ve vnímání času v souvislosti s teorií vnímané vlastní účinnosti
Martina INDRÁKOVÁ -
Souvislost vývojového traumatu a vlastní vnímané účinnosti u adolescentů
Veronika Bursová -
Názory učitelů na žákovskou diverzitu ve Zlínském kraji
Martina Lysáková