Petra SEKULOVÁ

Bakalářská práce

Je podpora prodeje značky Prima účinná?

Is the promotion of Prima brand effective?
Anotace:
Tématem bakalářské práce je zjistit, zda je podpora prodeje značky Prima účinná. Předmětem mého zkoumání je společnost NOWACO Slovakia s. r. o., která distribuuje mražené, chlazené a čerstvé potraviny a zmrzlinové výrobky značky Prima. Hlavním cílem bakalářské práce je uskutečnění a vyhodnocení marketingového průzkumu a stanovení strategie pro zvýšení prodeje a znalosti značky Prima. Při zjištění …více
Abstract:
The theme of thesis is to find out if sales promotions of Prima trademark are effective. The subject of my research is a limited company NOWACO Slovakia which distributes frozen, chilled and fresh food and ice-cream products of Prima trademark. The main aim of the thesis is a realization and evaluation of the market research and a strategy assesment for increasing the sale and awareness of Prima trademark …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Celer Čeněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická
http://arl.ujep.cz/

Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management