Je podpora prodeje značky Prima účinná? – Petra SEKULOVÁ
Petra SEKULOVÁ
Bakalářská práce
Je podpora prodeje značky Prima účinná?
Is the promotion of Prima brand effective?
Anotace:
Tématem bakalářské práce je zjistit, zda je podpora prodeje značky Prima účinná. Předmětem mého zkoumání je společnost NOWACO Slovakia s. r. o., která distribuuje mražené, chlazené a čerstvé potraviny a zmrzlinové výrobky značky Prima. Hlavním cílem bakalářské práce je uskutečnění a vyhodnocení marketingového průzkumu a stanovení strategie pro zvýšení prodeje a znalosti značky Prima. Při zjištění …víceAbstract:
The theme of thesis is to find out if sales promotions of Prima trademark are effective. The subject of my research is a limited company NOWACO Slovakia which distributes frozen, chilled and fresh food and ice-cream products of Prima trademark. The main aim of the thesis is a realization and evaluation of the market research and a strategy assesment for increasing the sale and awareness of Prima trademark …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/4274
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Celer Čeněk
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomickáhttp://arl.ujep.cz/
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Monika Slavíková -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Stanislav Zámečník