Marketingová podpora prodeje produktů vybraných bank – Bc. Sandra Pleskotová
Bc. Sandra Pleskotová
Bachelor's thesis
Marketingová podpora prodeje produktů vybraných bank
Marketing sales promotions of products of selected banks
Abstract:
Téma bakalářské práce se zabývá Marketingovou podporou prodeje produktů vybraných bank, a vůbec bankovním marketingem, jeho specifiky a důvody provádění. Teoretická část hovoří o marketingu obecně, o marketingovém řízení, prodeji a strategiích. Dále se dostává blíže k teorii bankovního marketingu. V praktické části je charakterizován marketing již konkrétních bank a návrhy na zlepšení prodeje nabízených …moreAbstract:
This Bachelor work is aimed to Marketing sales promotions of products of selected banks, banking marketing, it´s specifications and reasons of implementations. Theoretical part is discussing marketing in general, marketing management, sale and strategies. Secondly, it is getting closer to the theory of banking marketing. The practical part is characterising marketing of particularly chosen bank and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Josef Novotný, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLESKOTOVÁ, Sandra. \textit{Marketingová podpora prodeje produktů vybraných bank} Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/ag7bsp/. [cit. 2024-04-23].
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pleskotová, Sandra. Marketingová podpora prodeje produktů vybraných bank. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketing v oblasti služeb
Jevhen Šorban -
Marketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s.
Jana Rychlá -
Bankovní marketing
Soňa Bartáková -
Interaktivní marketing jako nástroj řízení vztahů se zákazníky v bankovnictví
Volha HRYB -
Marketing jako způsob zvyšování zisku v bankovních službách
Lucie Vainerová -
Marketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s.
Jana Rychlá -
Bankovní marketing v České republice
Oxana Degtyareva -
Bankovní marketing
Ľubomír Jalovičiar