Bc. Sandra Pleskotová

Bachelor's thesis

Marketingová podpora prodeje produktů vybraných bank

Marketing sales promotions of products of selected banks
Abstract:
Téma bakalářské práce se zabývá Marketingovou podporou prodeje produktů vybraných bank, a vůbec bankovním marketingem, jeho specifiky a důvody provádění. Teoretická část hovoří o marketingu obecně, o marketingovém řízení, prodeji a strategiích. Dále se dostává blíže k teorii bankovního marketingu. V praktické části je charakterizován marketing již konkrétních bank a návrhy na zlepšení prodeje nabízených …more
Abstract:
This Bachelor work is aimed to Marketing sales promotions of products of selected banks, banking marketing, it´s specifications and reasons of implementations. Theoretical part is discussing marketing in general, marketing management, sale and strategies. Secondly, it is getting closer to the theory of banking marketing. The practical part is characterising marketing of particularly chosen bank and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Josef Novotný, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pleskotová, Sandra. Marketingová podpora prodeje produktů vybraných bank. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management