Martina Puchnerová

Bakalářská práce

Propagace firmy za využití sociálních sítí a slavných osobností

Promotion of the Company Using Social Networks and Famous Personalities
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice propagace firmy „Vizážistka Martina Puchnerová“ za pomoci vybraných sociálních síti, a také slavných osobností. Předložená práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy, její přednosti a nedostatky na úrovni pojmů. Praktická část navrhuje řešení a konkrétní kroky vedoucí ke zlepšení propagace, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.