Propagace firmy za využití sociálních sítí a slavných osobností – Martina Puchnerová
Martina Puchnerová
Bakalářská práce
Propagace firmy za využití sociálních sítí a slavných osobností
Promotion of the Company Using Social Networks and Famous Personalities
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice propagace firmy „Vizážistka Martina Puchnerová“ za pomoci vybraných sociálních síti, a také slavných osobností. Předložená práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy, její přednosti a nedostatky na úrovni pojmů. Praktická část navrhuje řešení a konkrétní kroky vedoucí ke zlepšení propagace, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.