Bc. Kateřina Kratochvílová

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie nově vznikajícího centra životního stylu východní filosofie

The Concept of Marketing Strategy for the Start-Up Eastern Philosophy Lifestyle Center
Anotace:
Tato práce se zabývá tvorbou marketingové strategie, jako nedílnou součástí aktivit vyššího managementu firmy jakékoliv velikosti, pomocí níž realizuje svoje plány, přinášející určitou přidanou hodnotu. Cílem práce je vytvořit konkrétní návrh marketingové strategie nově vznikajícího centra východního stylu Bohemia-Zen Selfness Resort, s.r.o. Teoretická část slouží k zařazení tématu do obsahového rámce …více
Abstract:
This thesis concerns the design of a marketing strategy as an integral part of every company’s senior management’s conduct. By marketing strategy a company realizes its plans and produces certain added value. The aim of this work is to create a particular marketing strategy proposal for a start-up center of an Eastern lifestyle: Bohemia-Zen Selfness Resort, s.r.o. The theoretical part of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní