Návrh marketingové strategie nově vznikajícího centra životního stylu východní filosofie – Bc. Kateřina Kratochvílová
Bc. Kateřina Kratochvílová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie nově vznikajícího centra životního stylu východní filosofie
The Concept of Marketing Strategy for the Start-Up Eastern Philosophy Lifestyle Center
Abstract:
Tato práce se zabývá tvorbou marketingové strategie, jako nedílnou součástí aktivit vyššího managementu firmy jakékoliv velikosti, pomocí níž realizuje svoje plány, přinášející určitou přidanou hodnotu. Cílem práce je vytvořit konkrétní návrh marketingové strategie nově vznikajícího centra východního stylu Bohemia-Zen Selfness Resort, s.r.o. Teoretická část slouží k zařazení tématu do obsahového rámce …moreAbstract:
This thesis concerns the design of a marketing strategy as an integral part of every company’s senior management’s conduct. By marketing strategy a company realizes its plans and produces certain added value. The aim of this work is to create a particular marketing strategy proposal for a start-up center of an Eastern lifestyle: Bohemia-Zen Selfness Resort, s.r.o. The theoretical part of the thesis …moreKeywords
Marketingová strategie společenská odpovědnost firem marketingový mix služeb poslání podniku vize situační analýza mikrookolí makrookolí firemní identita podnikatelský plán přidaná hodnota trvale udržitelný rozvoj wellness LOHAS hotel cestovní ruch Bohemia-Zen Selfness Resort východní filozofie. Marketing Strategy Corporate Social Responsibility Marketing Mix of Services Company Mission Vision Situational Analysis Micro-environment Macro-environment Corporate Identity Business Plan Added Value Sustainable Development Tourism Eastern Philosophy.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ngnl7/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRATOCHVÍLOVÁ, Kateřina. \textit{Návrh marketingové strategie nově vznikajícího centra životního stylu východní filosofie}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/agh8ro/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
WHAT INTERESTS A COMPANY IS SEEKING WHEN IMPLEMENTING LGBTQAI+ POLICIES IN ITS CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY STRATEGY ?
Anthony Dominique Custodio Ribeiro -
Corporate Social Responsibility and Company Strategy: a case study of MSD
Jovana Milivojevic -
Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti
Karolína Pilátová -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman -
Impact of corporate social responsibility in the modern banking sector
Anmol Krishna -
Practices and Enhancement Strategies of Corporate Social Responsibility in China: A Case Study of Huawei Technologies Co., Ltd.
Yezi Liu -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan