Bc. Michaela Svobodová

Diplomová práce

Branding and its history - Red Bull

Branding and its history - Red Bull
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je stanovení strategie značky a marketingové komunikace společnosti Red Bull CZ s.r.o., a to prostřednictvím podnikové struktury a marketingové strategie akcí. Tato práce se bude zabývat úspěšnou světovou značkou, její historií, lokálními a globálními aktivitami pro budování značky a marketingovou komunikací. Všechny tyto aktivity budou popsány skrze Red Bull Dodgeball …více
Abstract:
The main aim of the diploma thesis is to determinate brand strategy and marketing communication of the company Red Bull CZ, s.r.o., through corporate structure and event marketing strategy. This thesis will address to successful global brand, its history, global and local brand building activities and marketing communication. All these activities author describes through the Red Bull DodgeBall 2. Reader …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma

Všechny práce